Ostematrix peneman setia ketika hamil & menyusu

[ Kisah benar Ostematrix hilangkan lenguh belakang ]
Vitamin pertama yang buat saya betul-betul jatuh cinta adalah Ostematrix. Apa yang best seawall 4 hari kita akan dapat kesannya. Contoh masa pregnant saya ambil sebab selalu bangun pagi sakit kaki.Ketika menyususkan Anas pula saya ambil sebab saya perlukan kalsium untuk pengeluaran susu dan atasi lenguh belakang ketika sesi mengepam.

Sesi mengepam saya amat melenguhkan badan kerana duduk tegang tanpa sokongan selama 30 minit. Saya dapat hilangkan masalah ini dengan Ostematrix Shaklee. Kesannya SEAWAL 4 HARI sahaja,   4 biji sehari sebelum tidur.

1978707_741120985919844_1812303849_n (1)

Ostematrix  terbukti berkesan dan diakui oleh ramai pengguna tak kira lelaki mahupun wanita.

Mesti ramai ibu-ibu yang preggy tanya bagaimana nak atasi lenguh-lenguh badan dan kaki semasa hamil?

Kebiasaannya mereka akan  alami  sakit badan, lenguh-lenguh, sukar lawas, simpul biawak dan sakit sendi. Jadi saya memang syorkan Ostematrix ni pada kawan-kawan yang mengandung.

Bagaimana Ostematrix membantu ibu-ibu hamil ye?
♥ mendapat kalsium yang secukupnya untuk ibu dan anak.

♥ mengoptimumkan pengambilan kalsium dengan formulasi vit D, magnesium  yang  memastikan serapan yang bagus utk tulang
♥ menghilangkan lenguh-lenguh dan sakit belakang
♥ bangun dengan cergas tanpa rasa letih
♥ sistem penghadaman kerana ia mampu melawaskan

♥ tiada lagi cramp, simpul biawak masa mengandung.

Bagaimana Ostematrix membantu ibu-ibu menyusu ye?
♥ Bayi anda mudah lawas
♥ Anda juga mudah lawas
♥ Gigi semakin kuat dan tidak berdarah
♥ Tiada masalah sakit tulang belakang
♥ Memperbaiki masalah gastrik (ibu yang baru melahirkan selalu kesuntukan masa untuk makan)

♥ Membantu mengawal berat badan (mengurangkan rasa lapar akibat  kekurangan glikogen)

♥ Menyediakan kalsium yang bermutu tinggi kepada anak

♥ Tiada lagi masalah kaki kejang

♥ Bantu perbanyakkan susu ibu

♥ Seimbangkan paras kalsium semasa haid

♥ Mencegah osteoporosis

♥ Mengurangkan PMS
♥ Alternatif bagi ibu yang tak suka/tak boleh ambil susu laktosa
♥ Mengawal tekanan darah
♥ Menguatkan daya ingatan

♥ Meningkatkan kesihatan tubuh

Nota kaki : Saya amat berpuashati dengan Ostematrix, memang peneman setia saya dalam mengandung dan menyusukan. Nk update, alhamdulillah pengeluaran susu semakin meningkat..rezeki untuk Anas..Alhamdulillah..

Leave a Reply

