Cara atasi jerawat dengan cepat dan selamat

[ Petua Dahulu kala ]

Biasakan dengar petua tonyoh bawang putih pada jerawat untuk hapuskan jerawat?? Saya dulu pun pernah cuba.Aduh pedihnya. Dulu tak kenal lagi Shaklee. Sekarang dah kenal jadi senang.Telan je Garlix Complex.

[ Info garlic Complex ]

1 biji garlic complex = 500mg bawang putih

2 biji garlic complex = 1000mg bawang putih = 2 ulas bawang putih segar (bukan dimasak yea, segar)

Susah kan nak telan 2 biji bawang putih segar untuk khasiatnya yang sangat banyak tu..

images

[ Jerawat & Bawang putih]

Salah satu sebab utama anda perlu mengambil bawang putih untuk jerawat adalah kerana sifat antioksidannya. Badan kita penuh dengan atom oksigen bebas yang melalui tubuh badan kita dan “mencuri” elektron daripada sel-sel yang sihat seperti sel-sel kulit. Ini menyebabkan kerosakan teruk kepada badan kita.

Bawang putih mengandungi antioksidan yang paling kuat sekali, termasuk mana-mana sumber-sumber sintetik. Selain itu, bawang putih juga mempunyai ciri-ciri antibakteria , antikulat, dan antivirus. Ini bermakna bahawa menggunakan bawang putih untuk jerawat boleh membantu membunuh bakteria yang menyebabkan jerawat.

garlic

[ Testimoni Garlic Complex menyelesaikan masalah jerawat ]

1. Pengambilan 2 biji garlic complex setiap hari selama 7 hari

10841419_10203006543060965_484271491_n

2. Jerawat bernanah hilang dalam masa 2 minggu dengan pengambilan ZINC COMPLEX, GARLIC COMPLEX dan SUSTAINED RELEASED VITAMIN C

masalah jerawat beransur pulih

3. Gambar kiri ( 2 bulan selepas consume Garlic Complex)

cara hilangkan jerawat kronik

Wah rasa berbunga hati melonjak nak cuba Garlic Complex ni. Berapa harganya?

garlicc2ae-shaklee-l-click-here-to-purchase

RM47.50

60 biji

Sapa-sapa yang nak cuba, bolehla hubungi saya

Pengedar Shaklee Anda

Elin | SID 1142277

pm/whatsapp/telegram : 017-7854596

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s