Booth Shaklee di karnival pekerja pasir gudang 2015

Alhamdulillah, sampai kita dibulan Mei..Semalam hari jadi saya. Da masuk 30 tahun..Takpe sekadar angka, saya tak kisah. Semoga Allah memberkati pertambahan umur saya ini..

InsyaAllah weekend ni Sabtu-Ahad, saya dan kakak ipar Salasiah Yusof, akan buka booth di karnival pekerja pasir gudang..

Saya semestinya promote Shaklee..Sesape yang selama ini memang nakkk sangat merasa minuman hebat shaklee seperti Cinch Shake, cinch tea, ESP, mealshake dan performance drink, silalah berkunjung ke booth kami no.4..InsyaAllah boleh rasa semua..bancuh pekat-pekat letak ais..memang sedaappp…flyers juga akan diedarkan..nak consultation pon boleh InsyaAllah..

Ohh tak lupa juga, demo penapis air get clean water pitcher shaklee pon ada..bolehla rasa air tapis yang sedap tu..

Sesiapa yang berdekatan pasir gudang, jomla hadirkan diri. Ni salah satu usaha saya untuk buat orang lebih mengenali Shaklee, makanan nutrisi pilihan rakyat Malaysia. Kesihatan bermula dari nutrisi yang sihat.

11138183_947244388654339_1736891837454562679_n

11225832_10203839130755137_151198780_n

Leave a Reply

