Saya Ejen Sah BantalHotel DAG

Assalammualaikum..secara rasminya, saya dah bergelar ejen sah bantalHotel DAG..seronok tau jual bantal ni sebab memang orang cari bantal yang gebu, standard hotel dan harga mampu milik..yela korang cek berapa kali korang tukar bantal?? tak selalu kan, so bila dgr bantalHotel ni harga cuma rm38 dan rasanya memang sama macam hotel, mestila nak grab kan..rugiiii tak beli…

14225428_10206662277652045_726250267604934699_n

Nak COD boleh, nak pos keseluruh Malaysia pon boleh..

Jom kita tengok antara testimoni mereka yang betul-betul happy dengan bantalHotel ni..

13620068_1380872015263344_5051549092608233153_n

13620166_1380871981930014_8680483083787594579_n

13631428_1380955331921679_8474460999209084491_n

13310607_1751304955153224_6250304676930610871_n

14022328_1072633506155623_1204527996716035655_n

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s